Glume scurte

* „Nu am incredere in oamenii care vand vata pe bat. Mi se pare ca invart ceva.”

* „Azi noapte am visat ca eram un aragaz si m-am trezit foarte obosit. Probabil n-am inchis un ochi toata noaptea.”

* „Ca sa te lasi de alcool iti trebuie multa tarie.”

* „Sunt intr-o relatie cu un cub rubik si este complicat.”

* „Am fost la un show de magie atat de prost, ca m-am abtinut să nu mi iasa un porumbel pe gura.”

* „Am gasit o carte cu bancuri in cutia postala si m-a deranjat. Nu-mi plac glumele la adresa mea.”

* „Am vrut sa-i impusc pe cei care nu-mi dau like-uri dar mi-am dat seama ca nu sunt publicul meu tinta.”

Sursa: aici.

Lasă un răspuns

